nessiefee.blogg.se

Mamma till 4 underbara ungar. Som bloggar om min viktresa efter en GBP -11 och komplikationer som uppkommit efter. Samt allt som rör mina barn och nära och kära

Inte bloggat på ett tag

Publicerad 2015-07-24 12:16:40 i

Har verkligen inte hunnit sätta mig ner och skrivit. Tiden flyger iväg och helt plötsligt har det gått ett tag.
Men nu sitter jag på Tåget till Hässleholm för att åka ner till en Familj jag verkligen håller kär.
Även om vi inte umgås dagligen så vet man att dom finns där.
Karin och jag lärde känna varandra via familjeliv. När vi båda väntade barn och tänk att dessa små , nu har hunnit fylla 10 år och jag kan inte förstå det då både jag och Karin inte är äldre än 25 ( 100% ironi)

Men nu äntligen så är vi på väg mot Skånes Fagerhult för att få umgås en helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela