nessiefee.blogg.se

Mamma till 4 underbara ungar. Som bloggar om min viktresa efter en GBP -11 och komplikationer som uppkommit efter. Samt allt som rör mina barn och nära och kära

Sluta skäll på oss som jobbar på tågen..

Publicerad 2015-10-12 08:00:06 i

Jaha nu strular det igen!! Man kan ALDRIG lita på er!!!
Du din svenska hora du är sen igen...dessa jävla signalfel...osv
JA vissa saker ska vi visst bara acceptera!!
Men nää , det ska vi inte behöva göra.
Vad som händer med signaler , rälsbrott, banarbeten , avstägningar!! Är INGENTING vi kan göra något åt. 
Utan sånt styr trafiverket..
Så varför ska vi som jobbar ombord får behöva acceptera att ni tar ut er frustration på oss??
Jag kan förstå att det är jobbigt.. livet suger osv och JA 90% skäller på uniformen och inte mig och det kan jag ta.
Men jag godkänner INTE att bli kallad för hora eller rasist....eller masss andra öken namn..a
Ska ni verkligen skälla så gör det på våra politiker som under ca 40 år ignorerat järnvägen!! 
När jag började för typ 100 år sedan..redan då så krävde Ulf Adolfsson att man skulle satsa på järnvägen.
Men han vart mer idiotförklarad.
Och nu då när allt håller på att falla samman?? Ja då ska det göra drastiska åtgärder och så klart blir det KAOS då.
Detta man ignorerat i ca 40 år fixas INTE under en natt, utan det kommer ta tid.
Så TÅLAMOD.. om ni nu inte har tålamod så skriv eller ring SL och klaga. Gnälla på politikerna som svenska folket röstat fram!! Gnäll på dem som håller i svenska statens plånbok..
Men vi som jobbar är vanliga människor med känslor med.
Min filosofi har ALLTID varit behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Tänk på det nästa gång du känner att kalla personal inom vilket service yrke som helst för hora!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela