nessiefee.blogg.se

Mamma till 4 underbara ungar. Som bloggar om min viktresa efter en GBP -11 och komplikationer som uppkommit efter. Samt allt som rör mina barn och nära och kära

Snövit

Publicerad 2016-01-02 18:42:32 i

Rickard älskar Musikaler , ja han är min son. 
Så i julklapp fick han biljetter för att gå på Snövit på Maximteatern med Nanne Grönwall ( den stora favoriten) och Yohio.
Han väntade och väntade på att få gå... sen var det ÄNTLIGEN dags att få gå!!
Sonen uppspelt och själv var man mer lojt inställd!!
Helt ärligt Yohio i en Musikal??? Nääää i min värld gick det verkligen inte ihop!!
Nanne som häxa..ja den kan jag köpa, men fortfarande inte Yohio som den snygge prinsen.

Vi kommer till teatern, massa folk!! Barn i alla åldrar .
Rickard gick in i salongen..ögonen tindrar och han är i 7 himmlen.
Musiken börjar och Niclas Wahlgren är härolden och ja vad säger man.... han är bra!! Barnen skrattde och hade roligt.
Musiken är modern och bra. Nanne som vackra drottningen är helt suverän.
Hennes sätt att få med barnen i föreställningen är helt oslagbar. Barnen lever in sig i föreställningen..
Dom sjunger med, skvallrar på Nanne och som förälder skrattar man åt barnens ordväxling med Nanne.
Musikalen är bra..där har Robert Dröse och Anna Norberg gjort ett strålande jobb!!
Men än så länge har inte Yohio kommit in på scenen...

Sen kom pausen och man får en chans att sträcka på benen.
Man hör hur mycket barnen som är där gillar musikalen.
Man hör hur dom gillar dvärgarna, Nanne och musiken.

Klockan ringer för att det är dags för andra akten.
Alla sätter sig ner och aldrig har jag varit med om så tysta barn..
Dom sitter där och Nanne kommer in på scenen och barnen börjar bua!! Och hon är med på noterna på en gång.
Barnen skrattar och man som vuxen dras med i denna föreställning.
Och nu är det dags för Yohio att göra entre!! 
Öhhhhhhhh ..... vad i glödhetaste F-N han är ju HELT SUVERÄN!!!
Vilken pipa den grabben har!! 
Snacka om att jag fick krypa till korset och erkänna att jag hade helt fel om honom.
Han hade humor, han bjöd på sig själv och barnen var helt betagna av honom som prins!!!

Så summan kardemumman av den Musikal??!!
Helt KLART värt varenda öre , vi betalade för biljetterna.
Skulle jag rekomendera den till andra??? ABSOLUT!! 
Fick jag ändra åsikt om Yohio??
JA det fick jag definitivt göra!!!

Så passa på om ni får chansen att se den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela