nessiefee.blogg.se

Mamma till 4 underbara ungar. Som bloggar om min viktresa efter en GBP -11 och komplikationer som uppkommit efter. Samt allt som rör mina barn och nära och kära

Vill ha tillbaka min son

Publicerad 2016-01-16 08:43:00 i

Min son belv misshandlad av sin bästa kompis för mer än 1 år sedan.
Efter det är ingenting sig likt.
Hans har dragits sig undan familj...vänner!
Dom ord han använder är chockerande. Han har blivit erbjuden att få prata med en psykolog, han vägrar. Han anser att det är jävla surfittor är psykopater hela bunten.
Han sitter framför sitt X-box och kallar folk för saker som inte ens går att beskriva. 
Han hotar sina syskon med att dom förtjänar ett pannskott. Värst är det för ena brodern som han verkligen verkligen verkar hata!! Vad lilebror än gör så blir han kallad missfoster, han önskar att aldrig fått det lilla kräket som bror osv...nu har han även börjat säga samma sak om sin lillesyster.
Och deras brott är??? Dom avgudar sin bror och vill bara vara med honom. Men han förstår inte detta.

Igår åkte jag med 2 barn till skolan och på deras buss sitter en dam.och hon väldigt artig frågade om det var mina barn och jag sa som det är ,att ja det är det.
Hon berättade då att hon upplevde 2 av min söner som riktigt jävla elaka mot sin lillebror. Hon sa det inte för att vara elak utan för att jon tyckte synd om honom.

När barnen kom hem från skola  så tog jag upp dett med dom 2 berörda och det skulle jag INTE ha gjort.
Jag tog det lungt och sa som det var. Frågade om dett kunde stämma osv...men det jag fick tillbaka var skällsord...blev kallad för en jävla hora som förstört sonen liv. Han hotade att ta livet av sig bara för att slippa behöva ha så jävla korkade föräldrar.
Han hatade allt och alla.. speciellt mig och sina syskon. Han skrek att om han blivit bort lämnad vid 2 års åldern skulle hans liv varit så jävla mycket bättre. Han hade fått föräldrar som ställt upp för honom. Han hade sluppit syskon som bara förstör för honom.
 
Det svider så hårt i ett mamma hjärta att få höra detta.
Är jag rädd om mitt barn ?? Ja det är jag , men jag är också livrädd för honom.
Det som är jobbigast just nu är att jag vill verkligen inte se mitt barn!!! Jag vill inte ens vara nära honom.

Allt jag egentligen vill är att spola tillbaka tiden, se till att han inte blev misshandlad.
Men det går inte!! 
Nu vill jag ha tillbaka min snälla goa son som jag vet finns där, någonstans inom honom.
Jag vill inte vara livrädd för honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela